Ceny, Zapisy

REJESTRACJA

 

FORMULARZ ZAPISÓW ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ.

 

Po wysłaniu go dostaniecie potwierdzenie rejestracji na podany adres mailowy, oraz link do strony na której będziecie mogli sprawdzić status swojej rejestracji a po 1 kwietnia 2017 wydrukować QR-kod - bilet wstępu na Festiwal.

Uwaga - zastrzegamy sobie minimum tydzień czasu na wprowadzenie Waszych wpłat do systemu - nie stresujcie się, jeśli status "opłacona" pojawi się dopiero po kilku dniach. :)

 

   

PASSDo 31 grudnia 2016  Styczeń 2017Luty 2017Marzec 2017Kwiecień 2017 Co obejmuje:

FULL PASS

 340 PLN  360 PLN  380 PLN 400 PLN   420 PLN

+ wszystkie warsztaty z możliwością dowolnego wyboru (bez master class i bootcamp)

+ imprezy wieczorne (pt-ndz)

+ imprezy popołudniowe

BEGINNER PASS

 200 PLN  210 PLN 220 PLN   230 PLN  240 PLN

+ warsztaty poziomu podstawowego (intro) , łącznie 8 godzin

+ imprezy wieczorne (pt - ndz)

+ imprezy popołudniowe

PARTY PASS

 120 PLN  130 PLN 140 PLN  150 PLN 160 PLN 

+ imprezy wieczorne (pt - ndz) 

+ imprezy popołudniowe

AFRO-PASS

 220 PLN  240 PLN  260 PLN  280 PLN  300 PLN

+ warsztaty technik solowych 

+ imprezy wieczorne (pt - ndz)

+ imprezy popołudniowe

 

Wejściówki na pojedyncze imprezy wieczorne  będą możliwe do zakupu na miejscu w czasie festiwalu pod warunkiem dostępności miejsc - pierwszeństwo wejścia mają posiadacze biletów.

Na popołudniowe social-dancing wstęp zarezerwowany jest tylko dla uczestników Festiwalu.

 

ZBIERANIE GRUPY 

Jeśli jestes zainteresowany promowaniem festiwalu i zbieraniem GRUPY odezwij się po warunki dla grup do Oli Leszczewicz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub tel. +48 502 522 063. Grupa musi liczyć minimum 10 osób.

 

Warunki Uczestnictwa:

Niniejsze warunki uczestnictwa dotyczą 8. Warsaw Kizomba Festival (20-23.04.2016), zwanego dalej Festiwalem, organizowanego przez BOM DIA Sp. Z O. O. w Warszawie, ul. Bogumińska 4a,  , zwaną dalej Organizatorem.

  • Warunkiem uczestnictwa w Festiwalu jest imienne zgłoszenie poprzez formularz elektroniczny oraz uiszczenie opłaty za wybraną formę karnetu na konto Organizatora podane powyżej, zgodnie z obowiązującą dla danego terminu tabelą cen.
  • Organizator nie wysyła potwierdzenia zaksięgowania wpłaty na koncie. Po rejestracji na podany adres e-mail wysyłamy link do statusu rejestracji. Tam także po 1 kwietnia 2017 będzie do druku QR-kod, który jest jednocześnie biletem wstępu na festiwal. Jeśli życzycie sobie otrzymać fakturę VAT, prosimy zgłosić to drogą mailową,  najpóźniej w terminie 14 dni od wpłaty.
  • Rezygnacja - Zwrot opłaty za udział w festiwalu jest możliwy przy mailowym zgłoszeniu rezygnacji najpóźniej do końca lutego 2017, z potrąceniem przez Organizatora opłaty manipulacyjnej 40 zł (10 EUR). Po tym terminie zwroty nie będą możliwe, trzeba we własnym zakresie znaleźć nowego nabywcę dla karnetu.
  • Zmiany nazwiska na bilecie można dokonywać maksymalnie 2 razy -  do 30 marca 2017 wystarczy drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) przysłać nam informację o zmianie właściciela karnetu, a nowy właściciel rejestruje się poprzez formularz. Po 30 marca zamykamy już nasze listy, żadne zmiany nie będą możliwe.
  • Zapisując się na warsztaty festiwalowe Uczestnik jest świadomy własnego stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej, a w zajęciach bierze udział na własną odpowiedzialność. Organizatorzy Festiwalu nie odpowiadają za kontuzje Uczestników zajęć.
  • Liczba miesc na warsztatach i imprezach jest ograniczona. 
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania do daty wydarzenia zmian w grafiku festiwalowych zajęć i składzie zaproszonych Artystów, starając się jednak aby zachować standard wydarzenia na podobnym poziomie. Zmiany takie będą uwzględnione na stronie www i profilu Facebook.
  • Karnety (Passy) festiwalowe mają formę jednorazowej opaski na rękę, zakładanej Uczestnikowi przez Organizatora przy rozpoczęciu Festiwalu za okazaniem dowodu tożsamości i biletu elektronicznego. Opaski są biletem wstępu na wybrane warsztaty i imprezy. Nie można zdejmować opasek do końca trwania Festiwalu. (W opaskach można się kąpać). W przypadku utraty lub zgubienia opaski koszt wydania nowej to 200 PLN.
  • Zajęcia festiwalowe  będą prowadzone w języku angielskim (bez tłumacza).
  • Filmowanie i fotografowanie instruktorów jest ZABRONIONE podczas trwania zajęć i wykładów, można to zwyczajowo robić po zajęciach i jedynie za zgodą prowadzącego.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do dokumentacji foto- i video- warsztatów i imprez, i późniejszego publikowania wybranych materiałów przy promocji swoich kolejnych wydarzeń. Kupując karnet na festiwal Uczestnik wyraża zgodę na możliwość nieodpłatnego upowszechnienienia swojego wizerunku w takich materiałach.
  • Nieobecność na zajęciach lub imprezach towarzyszących nie upoważnia do zwrotu wpłaconych pieniędzy. 
  • Niestosowne zachowanie na warsztatach lub imprezach towarzyszących lub niestosowanie się do niniejszych Warunków Uczestnictwa może skutkować wyproszeniem Uczestnika z zajęć / imprezy bez zwrotu poniesionych kosztów.
  • Zgłoszenie udziału w Festiwalu jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości i zaakceptowaniem Warunków Uczestnictwa oraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora na potrzeby organizacji Festiwalu, zgodnie z ustawą z dnia 29 Sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 101 poz. 926.
Back to top